Tjaaaaa

Tja tja bloggen! Har inte bloggat på länge för att har helt enkelt bara glömt bort det...hehe.
Men nu är det slutet på sommarlovet :( Jag vill verkligen inte börja skolan,måste börja plugga och det orkar jag inte med.
Och nu börjar man 8:an oxå, kommer bli ännu jobbigare.
Men men vad sa man göra åt det.
Den här sista veckan kommer jag spendera i Stockholm med min bästis festis. För det mesta ska jag stalka The fooo när jag är där och det kommer bli roligt :D Ska försöka ta bild med dem, och om jag gör det kommer jag lägga upp bilden.
Och sen på nästa lördag kommer jag gå på sommarkrysset när The fooo uppträder, kommer typ dö!
Men nu ska jag hänga med underbara kusin Lissette!
Så ses senare <3
Puss och kram Gabriella :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0